Bereik de juiste klanten met
de juiste zoekwoorden.

Gebruik de Zoekwoordplanner van AdWords om zoekwoordideeën op te doen voor de ontwikkeling van uw campagnes.

Zoekwoordplanner gaan gebruiken

Click to Scroll Down
“We blijven steeds op de hoogte van zoekwoordtrends, zodat we onze zoekcampagnes beter kunnen afstemmen en er zeker van zijn dat content relevant blijft.”
Brad Beiter - VP Performance Content, Performics

Hoe het werkt

Ontdek nieuwe zoekwoorden.

Zoek eerst naar woorden of woordgroepen die betrekking hebben op uw producten of services. De Zoekwoordplanner vindt de zoekwoorden die het meest relevant zijn voor uw bedrijf. Kies de zoekwoorden die u geschikt vindt en voeg ze toe aan uw plan.

Vergelijk zoekwoordtrends.

Doe uw voordeel met geschatte biedingen, ga na hoe vaak zoekwoorden worden gebruikt en bekijk hoe het zoekvolume zich door de tijd heen ontwikkelt. Zo kunt u uw lijst met zoekwoorden beperken en uw budget toewijzen aan de zoekwoorden die u echt wat opleveren.

Maak en deel uw plan.

Als uw plan eenmaal aan uw wensen voldoet, kunt u het opslaan in uw account of delen met anderen. Vervolgens kunt u advertentiegroepen maken en voor elk zoekwoord biedingen instellen voordat u uw campagne inschakelt.

Begin met het kiezen van betere zoekwoorden.

Maak een plan om te zien hoe u voor de best mogelijke prijs betere zoekwoorden krijgt.

ZOEKWOORDPLANNER GAAN GEBRUIKEN