Over universele app-campagnes

Bereik gebruikers die geïnteresseerd zijn in uw app.

Met universele app-campagnes kunt u in één campagne uw iOS- of Android-app promoten onder miljarden gebruikers op Google. Met behulp van machine learning vindt u de meest geschikte gebruikers en haalt u het beste uit uw budget.

START NU
avonturengame

Stel al in enkele minuten uw advertentie op.

1

Pas uw advertentie aan.

Zoek uw Android- of iOS-app voor een advertentievoorbeeld op maat met informatie uit de App of Play Store. U kunt de tekst vervolgens naar behoefte aanpassen, of afbeeldingen en video's van uw app uploaden.

2

Kies uw budget.

Bepaal hoeveel u bereid bent te betalen voor elke installatie (kosten per installatie of CPI) en stel uw dagbudget in.

3

Laat ons het werk doen.

Start uw advertentie en richt u weer op uw kerntaken. Google geeft uw advertentie automatisch weer op Google Zoeken, Google Play, YouTube, Gmail en meer. Uw weergaven, biedingen en targeting worden continu verfijnd om, binnen uw doel-CPI, kwaliteitsinstallaties te leveren.

Haal meer uit elke advertentie.

Universele app-campagnes maken gebruik van machine learning om voor elke advertentieweergave de effectiefste keuze te maken. Hiervoor worden in realtime meer dan 300 miljoen mogelijke signaalcombinaties geanalyseerd. Met Slim bieden kunt u biedingen afstemmen op uw unieke bedrijfsdoelen: doelkosten per acquisitie (doel-CPA) of doelrendement op advertentie-uitgaven (doel-ROAS).

Behaal uw marketingdoelen.

Definieer zelf de acties die waardevol zijn voor uw bedrijf (zoals 'level 2 behalen', 'eerste rit maken' of 'proefabonnement nemen'). Met universele app-campagnes wordt uw advertentie weergegeven aan gebruikers die waarschijnlijk die acties gaan uitvoeren.